Kimse Roblox'u sevmiyor fakat kafa dağıtmak icin iyi bir oyun bence, sohbeti kapatırsanız kitlesi de sorun olmaz zaten. Metaverse olaylarında ciddi bir role sahip bence.

Siz ne duşunuyorsunuz bu konu hakkında?