Arkadaşlar sınıftaki kişiler 3 tane grup actı hep bildirim oluyor. Oturuyordum bir anda grup oluşturuldu bende direk bu grup niye var ve kufur yazdım. Sınıf oğretmenimizmiş grubu acan. Bana dedi ki sil şu yazdığını, ozur dile. Seni gruptan cıkarırım. Bende ozurumu diledim. sonra direk acıklama yaptı. Derse katılırım, derste konuşmam yazılılarıma calışır yuksek alırım yani bayağı iyi bir oğrenciyim aslında. Sizce oğretmen bana bilerek duşuk not verir veya kotu davranır mı? Sınıf oğretmeni bir de. Benim icin sıkıntı olur mu yani ileride? Yoksa takmaz unutur gider mi? Bu arada yarın dersi var