Not:Telefonun garantisi bitmiştir.
Telefonumu bozmam lazım
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Telefonumu bozmam lazım
-
23-10-2022, 00:26:40Merhaba arkadaşlar 1 sene once Nokia X2-00 telefon almıştım. Telefondan sıkıldığım icin babamdan yeni bir telefon istedim. Babam bana daha 1 sene oldu sana telefon yok alamam dedi. Allah' ın sevdiği kuluymuşum 2 gun once okul cıkışı cok şiddetli bir yağmur yağdı. Sırılsıklam geldim eve. Haliyle telefon da sırılsıklam olmuştu. Telefon acılıyor fakat ekran tamamen beyaz. Şimdi babama dedim boyle boyle yağmurda ıslandı ekrana goruntu gelmiyor dedim. Babam da telefonu ver bana bir servise gondereyim yapılmazsa yeni telefon alırız dedi. Şimdi arkadaşlar buyuk ihtimal telefon yapılacak cunku sadece ekranında sorun var. Arama yapıyor, muzik calıyor vs. Yani sadece ekran bozulmuş. Şimdi benim yeni telefon alma hayalimi kaybetmeden bu telefonu bozmam lazım. Ama bozduğumu ne babam anlayacak ne de telefoncu.
Ne yaparsam telefon hakkın rahmetine kavuşur acaba.
Not:Telefonun garantisi bitmiştir.