Profil mesajımda kullanıcıya ulaşabileceğim bir yeri sordum sadece. Bunun icin uyarı atılması sacma değil mi? O zaman konusunu mu acmalıyım" bu kişinin bilgilerini verebilir misiniz? " diye.
Bu uyarıyı atan moderator arkadaşa şunu belirtmek istiyorum.

1. Etiketlediğim kişi 3 Ağustostan beri foruma girmemiş ve yakın zamanda gireceği de mechul.
2. Etiketlediğim kişi bu forumda acılan konulara baktığım zaman bir tek o kişinin detaylı ve kapsamlı cevaplar verdiğini fark ettim. Başkaları da olsa hadi neyse konuma cevap verilmesini bekleyeyim ama konum 10 kişiden 9'unun ilgilendiği bilgisayar konusu filan değildi.

Boyle bir uyarının olması ne guzel fakat cok basit bir şekilde atılan bir uyarı. Adama ihtiyacım var. Ne yapayım bir gun foruma girmesini mi bekleyeyim?

Profil mesaj yasağı umurumda değil. İsterseniz sonsuza kadar atın fakat adama ihtiyacım var ve ulaşmam lazımdı yardım istedim.

Kıssadan hisse cok basitce atılan bir uyarı.

Bu arada konunun uyeler arasından sadece benim yazabilir olmasını sağlar mısınız? Moderasyon ile uzlaşmak istiyorum da.

Saygılar.