Bugun Vatan Bilgisayar'a AOC marka E2250SWDNK model bir monitor almak icin gittim. Ozellikle bu monitoru secerken bulunduğum yerin mağazasındaki stok durumuna gore secmiştim. Vatan Bilgisayar'a gittim. Bir elemana bu monitoru almak istediğimi soyledim. Eleman monitoru sepetime ekledikten sonra beni kasaya yonlendirdi. Kasaya geldim ve odememi yaptım. Odememi yaptıktan sonra adam bana gelip bu urunun stokta kalmadığı soyledi. Sonra bana teşhir urun vereceğini soyledi. Bende tamam deyip bekledim. Yaklaşık 30 dakika kasada bekledikten sonra adam sonunda geldi ve monitoru kutuya koymaya başladı. Sonra kasaya geldim ve faturamı aldım. Monitorumu alır almaz da oradan ayrıldım.
22.9.2013 Guncellemesi:
Bugun Vatan Bilgisayar'a gittim ve dun aldığım monitorumu iade edip AOC marka E2243FW model monitoru aldım. Memnum muyum? Evet!
23.9.2013 Guncellemesi:
Arkadaşlar farkettim ki;2 gun oncesine bakıyorum da o anın siniriyle cok ağır ve gereksiz konuştuğumu farkettim. Bu kadar kucuk bir meseleyi bu kadar buyutmeme bir anlam veremedim doğrusu. Bu konumu herhangi bir moderator gorup kilitlerse cok sevinirim.
Vatan Bilgisayar'da Yaşadığım Rezillik
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Vatan Bilgisayar'da Yaşadığım Rezillik