Evet, bunun icin ağladım. Yuruyememek cok kotu bir şey. Alcı cıktıktan sonra ayağa kalkıp bir adım atmak... Uzun bir aradan sonra yurumek, beni cok mutlu etmişti.
Anket sonucları nasıl olacak?
Ankete katılan, katılmayan herkese teşekkurler
İyi sosyaller.