Eskiler hatırlar yeniler bilmez. Amerikalı dondu! Tabii artık Turkiye'deyim ama neyse. Cok sık paylaşımda bulunamam heralde ama en azından bakarım foruma biraz daha fazlaca. Nasıl olsa YGS-LYS var bu sene. Neyse tekrardan hoşgelmişem tekrar.