Dun at etinden yapılmış kebap yedim, normal kebap gibi kuyruk yağı ile karıştırılmış ve icerisine pul biber gibi baharatlar da eklenmişti. Doğrusunu soylemek gerekirse tat olarak dana eti veya koyun etinden yapılan kebapla aradaki farkı anlayamadım, bana gayet normal geldi.