Birkac gundur bu duşunceyle sıkca karşılıyorum. Sanki evli erkeğin tek gorevi calışıp, eşi ve cocuklarına para sağlamak gibi duşunuluyor. Acıkcası bu duşunceye sahip insanlara, hem de kızlara saygı duymuyorum. Ve eğer arkadaşımsa, uzak duruyorum.

Bana benim fikrimi soracaksınız. Benim fikrim: Sadece erkeğin calışması mantığı sacmalıktan ibarettir. Erkek fiziksel olarak ağır bassa dahi bu kadınların calışmasına engel değildir. Mesela inşaatta calışan kadınlar da var, sekreterlik, satış temsilciliği yapanlar da var. Burada bahsettiğim kadınlar, rahatca yaşama amacıyla evlenenler.

Duşunceme karşı şunu diyebilirsiniz: Erkek calışıyor, kadın da cocuklara bakıyor. Veya kadın calışıyor, erkek cocuklara bakıyor, bazen de ikisi birden sabah-akşam şeklinde calışarak cocuklara bakıyorlar. Olay bu değil. Olay calışmayan, zengin koca avında olan, "ben calışmam, kocam calışsın bana baksın" kafasındaki kadınlardan bahsediyorum.

Konuya bu kadar onem verme nedenim ise, daha ilkokula giden erkek cocukları dahi "para kazanıp ev gecindireceğim" kafasında. Daha ilk okula giden bir cocuk bunu duşunuyorsa, gelecekte kim bilir ne psikolojik sıkıntılar cekecek. Tabii bu duşunceyi cocuğa yukleyen de cahil ailesi oluyor.

Bu duşuncemi ne zaman acıklasam yobaz, hatta kadın duşmanı dahi diyen oldu. Konuyu acma sebebim ise bu konu hakkında yeni duşunculer duymak ve oğrenmektir. Rica ediyorum, fikirlerinizi bana karşı olsanız dahi medeni şekilde soyleyin. Her turlu duşunceye onem vermekle beraber, daha fikrini belirtemeyen kişileri de dikkate almayacağım.