İş yerinde rutbesi yuksek kişilerin altındakileri aşağılaması
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- İş yerinde rutbesi yuksek kişilerin altındakileri aşağılaması
-
23-10-2022, 00:00:35Merhaba arkadaşlar, ben Burger King'te calışıyorum. Fakat calışma yerinde 2 gunluk olmama rağmen yaşım (17) ve yeni olduğum icin bir şey bilmediğim icin vardiya muduru "bir işe yaramıyorsun vardiyadan cık" gibi bir cumle kurarak yoğun bir vardiyadayken bağırarak diğer ekip uyeleri ve muşterilerin yanında azarladı ama diyemedim bir şey ağzımı acmadım. Sizce oradan ayrılmam mantıklı olur mu? Daha once başka bir şubede idim başka bir yere aldılar sonra orada sıkıntı cıktı oradan başka bir yere gectim işte bulunduğum yerde bu sıkıntıyı yaşadım. Eski gittiğim yerdeki insanlar daha anlayışlı idi, eski mudure yazıp tekrardan eski şubeyi istesem sizce ne der?