Kardeşim odasında PC'de takılırken PC'ye odaklanmış bir şekilde bir şeyler artık bir tane mesajlaşma uygulaması (tasarımı 2000'lerden falan kalma, yazdığı yer de tarayıcı galiba. Tarayıcı da Firefox'a benziyor) aracılığıyla birisine randomlar atıyordu. Fakat random nedense slashlı falan, normal bir randoma da benzemiyor. Beni gorduğu anda flashı cekti, ekrana siyah yazılar geldi. Sonra bilgisayarı actım Windows acıldı tarayıcıya bakıyorum hicbir şey yok. Kardeşime soruyorum cevap vermiyor. Anlamadım arkadaşlar şimdi. Ne bu?
asuskullanicisi dedi:
Kardeşim odasında pcde takılırken pcye odaklanmış bir şekilde bir şeyler artık bir tane mesajlaşma uygulaması (tasarımı 2000lerden falan kalma, yazdığı yer de tarayıcı galiba. Tarayıcı da firefox'a benziyor)
aracılığıyla birisine randomlar atıyordu. Fakat random nedense slashlı falan, normal bir randoma da benzemiyor. Beni gorduğu anda flashı cekti, ekrana siyah yazılar geldi. Sonra bilgisayarı actım windows acıldı tarayıcıya bakıyorum hicbir şey yok. Kardeşime soruyorum cevap vermiyor. Anlamadım arkadaşlar şimdi. Ne bu?
Genişletmek icin tıkla...
Random şunun Gibi: ARk.#pLkdjv-=(203.3
[Troll] Kardeşimin kullandığı mesajlaşma uygulaması ne olabilir?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- [Troll] Kardeşimin kullandığı mesajlaşma uygulaması ne olabilir?