Ne diyeceğimi gercekten bilemiyorum. Kız cok tatlı biriydi, kardeşi de vardı. Her neyse boşluktayım ya. Tuyler diken diken haliyle, ortaokulda cok samimiydik onu 11 sınıfta hayal ediyordum ama 13 yaşından sonra bir yaş atlamadı... Kardeşinden haberi duydum. Duşunsenize daha dun beraber şakalaşıyorsunuz, nefes aldığını kalbinin attığını, yaşamını hissettiğin kızın acı haberini alıyorsun. Belki hayalleri vardı, yeteneği vardı fakat col kumuna karıştı o kumlar o hayaller. Kotu oldum ya arkadaşlar, maalesef gittikten sonra daha değerli oluyor her şey. Şu an ben gece klavyede size yazı yazarken o toprağın altında duruyor. Hayatımızın ne kadar değerli olduğunu anladık bir kez daha...
Son olarak şu sozle girmek istiyorum:
Olum her zaman gozunun onunde olsun, o zaman asla bayağı kaygılara duşmezsin ve hicbir şeyi coşkunlukla istemezsin. (Epiktetos)
Sınıf arkadaşımın olduğunu oğrendim
Geyik0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Sınıf arkadaşımın olduğunu oğrendim