Oncelikle merhaba. 16 yaşındayım ve 10. sınıf oğrencisiyim bu da maddi olarak beni ve ailemi biraz zorluyor. Ben de bir sure okul harclığımı biriktirip internetten bir şeyler alıp kar koyduktan sonra satarak para kazanabilir miyim diye sormak istedim. Herhangi bir işte calış demeyin cok ısrar ettim ama diyabetli olduğum icin izin vermiyorlar. Eğer verebilecek bir fikriniz yoksa kazanamazsın yazmaz iseniz sevinirim. Şimdiden teşekkurler. İyi sosyaller.