Annem ve babamla duzgun konuşuyorum kendimi ifade ediyorum bana ya hasta diyorlar ya da kendilerini haklı cıkarmaya calışıyorlar. Ne yapsam bilmiyorum onları da seviyorum aslında ama beni anlamıyorlar konuşmayı denedim ama anlamıyorlar.