Ta, Osmanlı zamanından gelen anlamsız nefrettir. Gunumuzde artık dijital ortama dahi taşınmıştır. Gerek oyun oynarken gerek sosyal medyada Fransız biri ile karşılaşır iseniz %90 ihtimalle sizin Turk olduğunuzu duyduğunuz zaman ırkcılık yapacaktır.
Bunun bir sebebi dahi yok ha, işin garip yanı bu. Soruyorlar "Neden Turklerden nefret ediyorsunuz" diye coğu cevap bile bulamıyor. Cevap verenlerde "barbarlar" diyor.
Yine iyidir ki bazı iyi vatandaşlar hala bizim hakkımızda iyi duşunebiliyor... Onun dışında Fransız olup Turklere notr gozuyle falan bakan yok. Ya iyi ya kotu.
Afet İnan, oğrenim gorduğu Fransız Lisesindeki tarih kitabını Mustafa Kemal Ataturk'e gosterir. Kitapta Turklerden "ikinci dereceden sarı ırktan, istilacı barbar kavim" olarak soz edilmekteydi (Alıntıdır)
Fransızların turklere karşı duyduğu anlamsız antipati kin ve nefret
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Fransızların turklere karşı duyduğu anlamsız antipati kin ve nefret