18 yaşında bir universite oğrencisiyim cok şukur sağlığım yerinde. Dışarıya cıkıp gezmek, oyun oynamak vs. hicbir şey eskisi kadar zevk vermiyor her gun bunalımda gibiyim belki de arkadaşımın olmaması da bir etken olabilir ne yapacağım konusunda herhangi bir fikrim yok gercekten hayatım boş geciyor gibi geliyor. Sıkıldım...