Bir suredir konularıma cevap gelmeyince one cıkartma yapıyorum.
Bu one cıkartma yapıldığı zaman biri cevap yazdığı zaman bildirim falan gelmiyor.
Bu hatayı duzeltebilirseniz guzel olur.
Birisi yazmış konuya girip bakmasam cevap yazdığından haberim olmayacak.