Evet arkadaşlar son zamanlarda cok guleyim mi, sinirleniyim mi bilmiyorum bakın Facebook'ta gelen mesajlarıma:

1-Hani hic kacak kullanmıyordun (Olay şoyle oyun indirirken Originden SS verdim.)
2-Al işte ilk defa oyun satın alıyor dedi: (Steam'dan SS verdim sustu arkadaş.)
3-PayPalı tanımladım diyor kredi kartıyla, oyun mu aldın dedim, torrent varken oyun mu alınır dedi.

Ve en sonunda patlayacam, ama kime bilmiyorum