Merhaba bu kedi apartmanda toplam 3 kez doğurdu. Ne yapsak gitmiyor ve bebeklerini dışarıya goturmuyor şu an 9 ay once 3 tane cocuğu oldu ve hala apartmandalar.
Dışarı koyuyoruz 5 dk sonra bir yerden tekrar geliyorlar. 1 ay once de 4 yavru doğurdu. Şu an evde 8 tane kedi yaşıyor. Nasıl kurtulabiliriz bu durumdan?