Arkadaşlar merhaba. Bugun matematik dersine giriş yaparken X adında bir kıza deneme netlerini sordum. O da ben soylemiyorum dedi. Sonrasında şoyle dedi:
"Sen cumartesi gunu dershanede bana Gunaydın X'ciğim diye hitap ettin. Ben gevşek bir kız değilim. Bana boyle hitap edemezsin." dedi. Sonrasında bu samimiyet nedir cinsinden karşılık verdi.
Gecen hafta cumartesinden bahsediyor. O surekli bizim sınıfa geliyor bir tane arkadaşından dolayı. Surekli de aynı minibuste karşılıyoruz. Ve ben ona devamlı "Gunaydın, merhaba" falan diyordum. Ama niyetim onla yakınlaşma kurmak falan değil. Sadece selamlaşma.
Dershanede bizim sınıfa girince başıyla selamladı, ben de ona "Merhaba X'ciğim, gunaydın." dedim. İşte o da bugun yukarıdakileri soyledi. Ben de tam karşılık vermedim. Cunku 4 senenin arkadaşıyız ve saygı duyduğum biri. Cevabım ise şu şekilde: "Yanlış anladıysan ozur dilerim. Ben kotu bir şekilde o cumleyi kurmadım. Zaten beni bilirsin sınıfta. Kızlara karşı daha hassas bir şekilde konuşuyorum."
Normalde orada bunun cok sacma bir duşunce olduğunu, boşa kuruntu yaptığını sert bir dille anlatırdım ama hem istemedim hem de şok durumu gecirdim.
Sizce buradaki hata bende mi yoksa bahsini ettiğim X kişisinde mi? Bir yandan boyle bir olay yaşadığım icin uzgunum. Cunku onla aramızda bir hukuğumuz vardı ve şaşırttı beni doğrusu. Başka bir kız olsa direkt boş verirdim ama şimdi biraz duşunmekteyim.
Bu konuda kim haklı?
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Bu konuda kim haklı?