3 yıldır buradayım. Tek yaptıkları etkinlik sacma sapan partiler oluyor. Ben de bu tarz ortamları sevemiyorum.
Siz nasıl sosyalleşiyorsunuz?
Universitede sosyalleşmek
Geyik0 Mesaj
●9 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Universitede sosyalleşmek