Niyeyse herkesi bir aile olarak goruyorum Cok samimi buluyorum bu ortamda kendimi. Mesela başka forumlarda yabancılık cekiyorum ama bu foruma ilk geldiğimde de şimdi de cok samimi buluyorum bu ortamı. Teşekkurler Technopat!