Merhaba, bu gune kadar 1-2 tane şeyin sonuna kadar dayandım. Her şeyden cabuk bıkıyorum. Orneğin genellikle hicbir oyunu doğru durust bitiremiyorum. Ders calışacağım diyorum zorluk cekince yarın yaparım diyorum. Uzerime duşen bircok şeyi yapmıyorum. Bu da kendimi kotu hissetmeme yol acıyor haliyle. Ne tavsiye edersiniz?