Arkadaşlar bugun 30 liraya puro aldım. Hayatımda birkac defa arkadaş ortamında sigara icmiştim ve o gun bir daha denemedim. Kısacası sigaradan nefret ediyorum. Kokusu bile rahatsız ediyor, babam icerken arabayı havalandırırım hep. Puro keyifliydi ve bağımlı etmedi nargile gibi keyfi olarak icilen bir şey galiba. Otogara giderken sadece hafif bir baş dondurdu. Forumda Puro icen var mı ve ne zevk alıyor merak ediyorum.

Not: Ozendirmiş gibi olmak istemiyorum. İcmeyin, icirtmeyin. Denemeyin bile.