Sacma bir soru olarak gelebilir ama 27. basım olan bir kitabın 15. basım PDF halini buldum. Sınıf ile de paylaşıp kitap haline getirmek istiyorum. 40 TL kar etmiş olacağım fotokopi ile cektirir isem. Lakin bunun legal olup olmadığı beni biraz duşundurdu. Daha sınıfa dağıtmadım.