Bugun kendime aynadan baktım. 2 gun once eh az da olsa yakışıklıyım diyen ben bugun kendimi iğrenc goruyorum. Cok cirkin hissediyorum.
Normalde spor yapiyorken onu da bıraktım cunku cidden kendime aynada bile bakmak istemiyorum. Yahu 2 gun once sevdiğim kızla yan yana gelsem nasıl durur diye duşunuyordum. Sacımı kestirdim eve geldim kafamı duvara vurasım geldi. Cidden dunyadaki en cirkin kişi gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?