Herkesin sevdiği, ve gorduğu zaman eskiyi hatırladığı bir GTA oyunu vardır elbette. Benim en sevdiğim GTA V.
2 yıl once, PlayStation 3 sipariş etmiştik. Kardeşimle baya heyecanlı bir şekilde bekliyorduk gelmesini. En cok GTA V oynamayı sevdiğimiz icin seviniyorduk. Surekli bu GTA V muziğini acıp "PlayStation yolda " diyorduk birbirimize. Şimdi nedense anasayfama duştu. Acınca duygulandım. 2 yılcık cok bir zaman değilmiş gibi geliyor ama cidden baya uzun gibi gecti. Ve 2 yıl olsa bile baya duygulandırdı. Pandemi zamanında evde yatıp akşama kadar GTA V oynadığım gunleri ozledim