Beyler ben siyah guc kaynağı kablolarını cok seviyorum, belki bazılarınıza sacma gelebilir ancak herkesin bir psikolojisi vardır mesela Corsair AX serisi guc kaynaklarının kablolarına bakın.







Bu da benimki. Her neyse gorduğunuz gibi siyah kablolar inanılmaz şık duruyor, kabloları boyamayı duşunuyorum istesem kabloların her iki ucundan tutup boyanın icine sokup cıkarırım ucları boyanmayacak şekilde fakat normal boya olmaz kuruduktan sonra boya eğer kabloları eğip bukersem dokulur. Bunu boyamak icin ne tur bir boya onerirsiniz.