Mesela, bu videodaki gibi cocuğunuz surekli telefondan ya da bilgisayardan oyun oynuyor. Sizin tepkiniz ne olurdu? Videodaki kadın gibi yapar mıydınız? Bu arada, 3-4 yaşındaki bir cocuktan bahsediyoruz. İzin verir misiniz oynamasına? Ek olarak şunu da sormak istiyorum: Kadın haklı mı sizce?