Arkadaşlar sanırım 2 gundur var hep icimden r demek istiyorum. Duzgun telafuz da edebiliyorum takıldı kafama gitmiyor cok da rahatsız edici psikolojimle alakalı bir şey mi bu? Yoksa gecer mi birkac gune?