Pek diğer forumlar gibi de olsun istemiyorum ama bence uyelerin ve uygunlarsa yoneticilerimizin buluştuğu bir buluşma yapmak guzel olabilir. Hoş şu gunler de ben gelemem ama Mesela şimdilik İstanbul'da ikamet eden arkadaşlar bir buluşma tarzı bir şey duzenleyebilir. Hem boylelikle birbirimizi daha iyi tanır hemde kalıcı guzel arkadaşlıklar kurabiliriz. Amac dediğim gibi benzemek değil iyi vakit gecirmek. Sadece bir oneridir cok ustume gelmeyin.