Hayatınızın en guzel yılı neydi?
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Hayatınızın en guzel yılı neydi?
-
22-10-2022, 22:21:04Yıl 2018-19 zamanları, daha COVID-19 yokken o zamanlar LGS sınavından cıktım arkamı dondum ve vay be dedim. Eve geldim ve uzuldum nedensizce, cunku dershanedeki arkadaşlıklar birer birer kopacaktı. Kimileri il dışına kimileri duz liseye, kimileri Anadolu, kimileri fen lisesine, kimileri kara toprağa... O zamanlar ramazan ayıydı zaten. İftarda zeytin yağlı + yoğurtlu biber dolması gommuştum. Ablam, abimle Netflix'ten vikingleri acar izlerdik, gece 5'lere kadar yatmazdık... Gercekten basit gibi gelse de gercekten guzeldi. Bilgisayarı LGS sınavından dolayı kilere tıkamıştım. O zaman kilere girip kasanın ustundeki hafif tozları aldım, actım LoL abi cok guzeldi ya. 3 yıl once, hayatımın zirve noktalarıydı genclik yıllarımdan. Şu an abim ablam ayrı yerlerdeler, ışığı kapatmış klavyeden size bunları yazıyorum. Daha gecen haftalarda bir eski sınıf arkadaşımı daha kaybettim. Oda guzel bolumun parcalarındandı. Gecen hafta Ataturk barajının orada piknik yaparken sınıf arkadaşım esra ve kardeşi boğulmuş, babaları da atlarken sulara yenik duşup vefat etmişti, şoyle duşundum aga, ulan daha 3 yıl once aynı soruları cozduk, aynı yerde oturduk, aynı denemede birbirimize rakiptik. Bu olayada ayrı uzuldum zaten. İyi akşamlar dostlar.