Ben 17 yaşındayım. Mağazalardan pahalı olarak urun satın almak yerine internet uzerinden alacağım. Ama sağ olsunlar velilerim buna izin vermiyorlar. Daha doğrusu korkuyorlar korktukları kısım ise kredi kartı numarasını verdikten sonra olabilecek her şey. Bu yuzden kapıda odeme seceneği olan hepsiburada.com'u buldum. Ailemde kapıda odeyeceksek sorun olmayacağını soylediler. Kucuk hikayemden sonra sorularıma geceyim en iyisi.
-Daha once hic internet uzerinden alışveriş yapmadım ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim veya madur olur muyum?
-Belirttiğim siteden urunleri sipariş ettiğimde neye gore kapıma getirecekler? Sacma bulmayın soruyu adresi ben yazdım elimle nereyi yazdığımı bulmaları nasıl olacak?
-Kapıda odeme seceneğine tıkladığımda uyarı olarak '' tum urunler tedarik edildiğinde kargoya verilecek yazıyor '' bu surenin belirli bir suresi var mı yoksa hic tedarik edilemeyebilirnir mi?