Ben bu konularda ne nedir cok bilmiyorum. Şimdi konuştuğum bir kız arkadaşım var ve kısa sursun de istemiyorum. Neler onerirsiniz mesela ne kadar sıklıkla buluşalım ya da mesajlaşalım?