Bugun okul cıkışında tam cıkış kapısından cıkacakken mudur geri itip "hop hop buradan cıkış yok uza uza hadi" dedi. Tam arkamı donecektim ki mudur bana bakarken arkasından 10-20 kişinin koşarak cıktığını gordum. Daha sonra mudure "bir kişinin cıkmasını engellemek icin 20 kişiyi dışarı kacırdınız az once arkanıza bakın isterseniz" dedim. Onu der demez koluma tırnağını gecirip defol git diğer kapıya diye itti beni. Koluma baktım derisi kalkmış hafif tırnak izleri de var. Giderken de yarın gozume gorunme dedi arkamdan. Okula daha yeni kayıt oldum bir sorun cıkmasını istemiyorum. Bir şey yapabilir mi? (CİMER'e şikayet edeceğim)