Aralarında avukat olan birkac duşmanımız var ve surekli art niyetli asılsız davalarla, eşe dosta hakkımızda kotu şeyler soyleyerek zarar vermeye calışıyorlar. Orneğin; gecen gun konu acmıştım. Borcu var diye oturma organından gerekcesiz ve belgesiz bir borc uydurmuş. İcra dairesi de bunu sorgusuz sualsiz kabul edip işleme koymuş. Elime tebliğ gecmedi, gecen gun aracıma haciz kondu ve bağlanmaması icin mecburen 4 bin TL odedim. Şimdi parayı geri almak icin dava acacağız ama surec uzun surecek.

Cok tadımı kacırdılar. Ben bu şahısları suc teşkil etmeyecek şekilde, uyarı mahiyetinde nasıl tehdit edebilirim? Ses cıkarmadıkca ve insan gibi yaşamaya calıştıkca uzerimize geliyorlar. Mecburen başka yollara başvurmak zorunda kalacağım fakat ellerine koz vermek istemiyorum.