Herkese selam bu konuyu goren herkesin fikrini yazmasını istiyorum cunku gercekten bu konuda insanların fikrini merak ediyorum.
Okulların (genelde liselerin) %85 gibi bir oranının zorba olması hakkında ne duşunuyorsunuz?
İleride neredeyse coğu genc eline fırsat gecince yurt dışına gidecek ve bu cumhuriyet bu insanlara kalacak.
Oğrenciler 12.sınıfta okula gitmiyor fırsat olan herkes acık oğretime geciyor.
Bunu insanlar ne zaman gorecek ve bir onlem almaya başlayacak gercekten merak ediyorum.
Fikirlerinizi bekliyorum.
Okulların kalitesizliği Turkiye'yi nasıl etkiler?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Okulların kalitesizliği Turkiye'yi nasıl etkiler?