İyi Sosyaller herkese. Uzatmadan direkt konuya gireceğim haftalık 100-150 lira arası bir para alıyorum okul harclığı olarak. Biriktirmek istiyorum ama ne yaparsam yapayım bir turlu birikmiyor. Bu konu hakkında tavsiye verebilirseniz mutlu olurum. Şimdiden teşekkurler.