Arkadaşlar merhaba. Bu saatte de rahatsız ediyorum şimdiden beni dinlediğiniz icin teşekkur ederim. Ben aklım da takılan bir soruyu sormak istiyorum size; siz olsaydınız ‘aklınızdaki o kendinize gore verdiğiniz o kararı mı uygulardınız, yapardınız yoksa, ‘başkasının (anne-baba da olabilir) size sunduğu fikir ona da o mantıklı gelen şeyi mi uygulardınız, yapardınız? Tabii altını ciziyorum karşı tarafın da sunduğu fikirleri iyi niyetli. Yani kısacası iki tarafta iyi niyetli. Yani siz kendi fikrinizi, kendinize gore mantıklı gelen fikrinizi mi dinlerdiniz karşıdakinin fikrini mi? Coğu insan şoyle diyor genelde; ‘her insan bence kendi kararlarını uygulaması daha sağlıklıdır'. Gercekten abu sorunun cevabını cok merak ediyorum. Saygılar, iyi geceler.