Şimdi nedense aklıma takıldı. Moderatorler coğu zaman Moderasyon Ekibi adlı hesabı kullanıyor. Bu da 2 hesap kullandıkları anlamına geliyor ve coklu uyelik sayılıyor. O zaman, butun moderatorler neden banlanmıyor?