Cok tuhaf şeyler var. Mesela actığın ilk uygulamada parola istiyor. Yanlış girersen hesaplardan cıkış yapıyormuş. Yok abi, az olmuş, hard diski sil. Nukleer kod mu var arkadaş bunun icinde? Sacma.

Bir diğer ornek de PC'yi actıktan sonra diski elle acana kadar diske erişim sağlamıyor. Orneğin Steam'deki bir oyun ikinci diskteyse o diski elle acana kadar oyun yuklu gorunmuyor. Sacma.

Bu sebeple Linux oğrenirken aynen boyle oluyorum