Bildiğiniz uzere oldukca şanlı bir tarihimiz var. Bu yuzden ozellikle Farslar, Ermeniler, Yunanlar ile boyle diyaloglar oluşabiliyor. Ben ise bunu "countryball" şeklinde mizaha doktum. İlk deneme icin nasıl olmuş?




Bu ise sadece "Gokturk countryball"




İstediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Bunlar benim ilk deneyimlerim, eleştirilerinizi gormek icin bu konuyu actım.