Arkadaşlar herkese iyi sosyaller. Mağdur olduğum bir konu hakkında yazıyorum. Dun HD 4850 1 GB ekran kartı aldım. Adamla buluştuğumuzda cok iyi bir kart olduğunu falan soyledi. Ben de dolandırılmamak icin araştırdığımı soyledim. Bunun uzerine hicbir şey ilave etmeyerek parayı alıp urunu verdi. Ben urunu alınca ekran kartı calışmadı. Hatta goruntulu aradım goruntu gelmiyor diyorum. Ya sabır falan diyordu. Lutfen yardım edin. Bizim oradaki bilgisayarcıya gittim PSU beslemez sana yeni bir PSU alalım dedi. Ben geri adamı arayıp iade etmesini soyledim. Nasıl mahkemeye verebilirim. İade etmezse ne olur?

Not1: Letgo'da iade isteyen adam - Technopat Sosyal