(!)

An itibariyle cağ atladık. Windows 11 o kadar değişti ki... Başlat butonu sağa alındı! Gorev cubuğu yana kaydı!

Kamu spotu
Evet, lutfen Windows 11 konusu acmayın. Biliyorum bağımlılık yapıyor, ama bırakın.
Windows 11 bırakma hattı: 0212-WIN11-444

Siz de hemen cakma ISO dosyasını indirin, ve kesintisiz RAM kaybının tadına bakın!

Siz de Winder'e destek olmak icin Winder etiketli konular acabilirsiniz, iyi gunler dileriz.

Derler ki: Cok merak zarar getirir.

Surprizbozan: Not Numara tamamen parodi amaclıdır.
Lutfen Win 11 konusu acmayın ve bana kızgın atmayın.
İyi forumlar.