Selam, an itibariyle tamı tamına 3.000 mesajı gecmiş bulunuyorum. Normalde @tony Stark gibi bu sayıda ara vermeyi duşunuyordum fakat olmuyor, bırakamıyorum. Bende "Ogeyi Denetle" ile boyle bir konu yapmak istedim. Hemen başlayalım;

Surprizbozan: Technopat Sosyal PSU Konusu




Gorduğunuz gibi her şeye kızgın atan @fear The Bones adlı cahil (kusura bakmayın konu gereği ) haricinde onerilmiş. Sağ panele baktığınızda bu markanın kalitesini gorebilirsiniz. Şimdi sıra goruntuleme aygıtlarında.

Surprizbozan: Monitor Kapışması




Konuşmayı gorebiliyorsunuz. @caner Uncu doğru bir yorum yapmışken @HASAN Gurlek bilgisizliğini konuşturarak boyle bir markaya kalitesiz demiş! Ustune ustluk bu yorum beğenilmiş! Neyse daha fazla sinirlenmeye gerek yok. Kasamıza gecelim;

Surprizbozan: Kasa




Burada da 2 bilgili uyemizi ve onlara atılan beğenileri gormektesiniz. Anlatmaya gerek yok! Siz hele bir de yan panele bakın!

Evet 3.000 mesaja ozel bolum bu kadardı, umarım beğenirsiniz. Paralel evrende Technopat'ı yansıtmaya calıştım. İyi sosyaller!
Surprizbozan: Orijinal konular Gamepower PSU alınır mı? Merhaba ben bafır adamın union 2200 adlı sistemini alacağım. Biraz eklemeler yaptım ve PSU'yu araştırmak istedim. Coğu kişi patlıyor falan demiş ben yine de sormak istedim. Kasayı ozelleştirde sadece Gamepower'ın 500 Watt 80+ bronz modeli ekleniyor. Bende onu ekleyeceğim fakat sorunlarının...
www.technopat.net



James Donkey Monitor Alınır Mı? Merhabalar; James Donkey'in bu monitorunu almak istiyorum. James Donkey JD27FG1MS144 27'' 1ms 144Hz Full HD FreeSync Gaming Monitor - incehesap.com sizce alınır mı? 1300 TL kadar duştu. Ve Vodafone abonelerine ozel % 15 indirim var. 1100 TL gibi bir fiyata denk geliyor. Sizce alınır mı?
www.technopat.net



Frisby kasa alınır mı? - Technopat Sosyal Merhabalar. Alacağım icin sormuyorum sadece merak ettim ve kasanın fotoğraflarına baktığımda on kısmın fan yerlerinin yan taraflarında hava delikleri var oradan fanlar hava akışı sağlar mı bilmiyorum. Ust kısmında da 2 fan boşluğu ve mıknatıslı toz filtresi var. Arkada da 1 tane egzoz fan cıkışı...
www.technopat.net