Arkadaşlar merhaba, biliyorum konu acmaya bile değmez ama paylaşmak istedim. Morali bozuk olan arkadaşlar varsa belki guldurebilirim diye. Arkadaşlar biliyorsun LoL telefona cıktı "Wild Rift" diye, ben 1 el atıp cıkayım dedim oyunun ortalarında inanılmaz ısınmasıyla birlikte icime ki sinirli Malphite ortaya cıktı ve tum nefesimle ekrana uflemeye başladım. Belki inanmazsınız ama cihaz da hafif soğuma oldu kendimi cimcikledim ruya mı falan diye fakat ruya da değil gercekmiş. Bundan sonra "nefesiyle cihaz soğutanlar" derneğini acıyorum. Zamanın da bir arkadaşım da laptop hava cıkışı yerine ağzını sokup ufleyerek soğutmaya calışmıştı. Bundan sonra doğal yolla soğutuyoruz fana gerek kalmadı. Bu da boyle boş bir konuydu umarım tebessum ettirmişimdir hoşca kalın