Arkadaşlar selamlar. Şimdi sizi paralel evrene goturuyorum. Doların 1 TL olduğunu ve OTV KDV hicbir şey olmadığını duşunun. İşte birkac ornek.

Surprizbozan: Laptop





Surprizbozan: Ekran Kartı





Surprizbozan: Iphone 11





Surprizbozan: Araba





Surprizbozan: PS4 PRO





Fiyatlar aşağı yukarı bu şekilde olurdu. Fikirler coğaltılabilir. Sizce nasıl olurdu? Dolar bugun 1 TL'ye duşse ilk ne alırdınız? Sizce dolar 1 TL olsa maaşlar duşurulur muydu?