Askerlik Şubesine
Saygılarımla size acıklama ozgurluğumu kullanarak bazı şeyleri bildirmek istiyorum
Umarım bu durumu en kısa zamanda acıklığa kavuşturursunuz..
Şu gunlerde askerliğe cağırılacağım.
Yaşım 24 ve 44 yaşında bir dul bayanla evlendim, kendisinin de bir kızı var 25 yaşında.
Babam ise bu bahsetmiş olduğum kız ile evlendi.Boylelikle Babam, karımın kızı ile evlendiği icin damadım olmuş oldu.
Bunun uzerine kızım da uvey annem olmuş oldu babamla evlendiği icin..
Hanımımın ve benim gecen sene bir oğlumuz oldu.Oğlum hanımımın kızının erkek kardeşi oldu, aynı zamanda Babamın da eniştesi. Bir de uveyannemin erkek kardeşi olduğu icin dayı oldu.
Anlıyacağınız benim oğlum benim dayım oldu..
Babamın eşi sene sonunda dunyaya bir erkek cocuğu getirdi.
O babamın oğlu olduğu icin benimde erkek kardeşim, ve de kızımın oğlu olduğu icin de torunum.
Yani ben torunumun erkek kardeşiyim.
Ayrıca bir Annenin evladının babası eşi olduğuna gore bende Eşimin Kızının babasıyım ve de kızımın erkek cocuğunun erkek kardeşiyim.Kısacası kendimin buyukbabasıyım..
Sizden ricam beni Askerlik gorevimden azl etmenizdir,
siz de biliyorsunuz ki kanunlarımızda Baba, Oğul ve Torun aynı zamanda askerlik yapamazlar..
Saygılarımla..
Not: Psikolojik rahatsizliklardan ve (!) Ailedeki dengesizliklerden dolayı bu genc adam askerlikten men edilmiştir.. (Dosyasına bu şekilde islenmiş ..)
YOrumlarI unutmayınız.Şimdiden teşekkurler.
__________________
[DİKKAt] BeyinDE UFAK BİR UYUŞMA DANgALAKLIk,SerSEMLİK YARATABİLİR.. (gir BAk)
Geyik0 Mesaj
●26 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- [DİKKAt] BeyinDE UFAK BİR UYUŞMA DANgALAKLIk,SerSEMLİK YARATABİLİR.. (gir BAk)
