meraba arkdaslar bişey sorucam sizlere gecen aksam actıgım konuyu coğu kişi gordu ben aynı kanamayı tekrar yaşadım ama malesef gitmem gereken hastane bana ayın 3unde haziran 3unde randevu veriyor ve bu iş durduk yere olmuyor benim kanamam şunu farkettim agrı kesici ictigim zaman oluyor bu işin durumu icin doktorlar konustum ozel hastaneye gittim endoskopi yapılması gerekiyormus benim yaşım 25 sigortalı değilim 2 ay once işten ayrıldım babam emekli annem calışıyıor ama yasım 18+ oldugu icin ve ogrenci olmadıgım icin benim Gss Genel saglık sigortası yaptırmam gerekiyormus şuanda bakınca borcum cıkmıyor ama internetten baktıgıma gore ve muhasebeci bir arkadasıma sorduguma gore
DEvlet gss kaydı olmayan calışmayan kişilere bedava veya ufak bir miktarla bu ameliyatı falan yapmıyormus
sadece endoskopi ucreti egerki ssk'nız yoksa 750'tl istiyorlar ve endeskopi sonrası serum yatakvs muayne derken 1k tlyi gecicek
bende şuan boyle bir para mevcut değil sadece ben sizden şunu ogrenmek istiyorum
Aranızda işini bırakan işten cıkartılan ogrenci olmayan Genel saglık sigortasına basvuran birileri varmı ozellikle yakın zamanlarda bu işlem ne kadar suruyor daha dogrusu gelir tespiti falan iş uzuyormus ben gelirim yok diyip bedavaya bu işi yaptırmak niyetinde değilim gerekirse 200-300 tl vereyim her ay ama benim icin onemli olan haziran ayına kadar artık hastaneye gidebilmek cunku aynı işlemi ozel hastane sigorta uzerinden yapınca 100 tl alıcak bu iş ne kadr suruyor hemen muayne ve ameliyat olma durumuna sahipmiyim PAzartesi gunu gidicem kaymakamlıga ama genede sormak istedim size bilginiz varsa hafta sonu ne yapıcam die duşunmek zorunda kalmam en azından şimdiden tşkler
Genel Sağlık Sigortası
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Genel Sağlık Sigortası