Bilgisayarı formatladım arkadaşlar teşekkurler

SORUN
merhabalar , bilgisayarım bugun bir guncelle yaptı . guncelleme sonrasında ses gelmiyor bilgisayardan.

COZUMU İCİN
1-guncelleştirmeleri sildim (denetim masası-programlar-program ve ozellikler-yuklu guncelleştirmeler yolundan sildim.)
2-ses kartı surucusunu yeniledim. (realtek)
3-ses hizmetlerini baştan başlattım-devre dışı bıraktım tekrar aktif ettim.
4-ses kalitesini duşurdum yukselttim ses ozelliklerini varsayılan yaptım.
5-sistem geri yukleme yaptım (bir gun onceye)
6-internette bulduğum 351 nolu guncelleştirmeyi kaldır diyordu. kaldırdım

malesef cozum olmadı..

Yardım eder misiniz?